Byl to zápas, který do ochozů přivedl víc než devět stovek (nejen) školáků. Zároveň ale úspěšný středeční School game odstartoval i úzké partnerství mezi Kanonýry a společností TEPO. Ta byla hlavním partnerem zápasu, ovšem spolupráce mezi oběma subjekty pokračuje dál.

„Já jsem jednatelem TEPO teprve krátce, nicméně vnímám, že společnost, která je vlastněná městem, by měla městu přispívat i jinak než svou samostatnou činností. A tím myslím podporou sportu, především mladších kategorií. Chceme podpořit děti, aby zajímavým způsobem trávily volný čas,“ vysvětluje Robert Pešta, jednatel společnosti TEPO. „A Kanonýři byli po rozhovoru se mnou jasným favoritem na spolupráci. Podporujeme i další kluby, ale tato spolupráce byla první.“

Kanonýři uspěli i díky své filosofii. Hlasitě se hlásí k městu Kladno, jsou jeho hrdými reprezentanty a představitelé magistrát chválí za skvělé sportovní podmínky, které na Kladně jsou. „TEPO je společnost, kterou stoprocentně vlastní město, jsme součástí města a to, že se k městu hlásí Kanonýři, beru i coby reprezentant TEPO jako velkou pochvalu,“ uvedl Pešta.

Kanonýři jsou vůbec největším sportovním klubem v Kladně, jsou i největším florbalovým oddílem ve Středočeském kraji. Zároveň jsou si vědomi, že i když je florbal dnes u dětí velmi populární, tak musí nabídnout něco víc než „jen“ sport. Jejich trenéři se pravidelně sebevzdělávají, využívají moderních trendů i systémů. Kanonýři rovněž lpí na smyslu pro fair play, na přátelských vztazích mezi spoluhráči, na tom, že byť jsou velkým klubem, panuje u nich rodinná atmosféra. Jde vlastně o symbolickou „zmenšeninu“ samotného Kladna, protože ani ono není anonymním shlukem občanů. Spíš prostředím, které lidi sbližuje. Výstižný tak je slogan, který si Kanonýři vypůjčili ze slavné písně: ToJeToMěsto!

Partnerství s TEPO je pro klub velmi zásadní, jak vysvětluje předseda Kanonýrů Zdeněk Jirák. My se díky jejich dlouhodobé podpoře můžeme ještě hlouběji věnovat rozvoji mladých sportovců. Můžeme investovat do dalších trenérů, kteří nám budou pomáhat. A tuto spolupráci symbolicky zahajujeme u příležitosti School game, které byla v první řadě o dětech a mládeži.“

Na sociálních sítích Kanonýrů se pak lze se společností TEPO každý týden účastnit soutěže, která se týká kladenského místopisu. Už jste to vyzkoušeli?