Celkem 60 dětí ve věku od pěti do 14 let se minulý týden zúčastnilo letního Top Gun Campu. Pod vedením zkušených trenérů tu zdokonalovali florbalovou techniku, zároveň ale zašli třeba na bazén, zahráli si fotbal či ragby. A mezi „táborníky“ byl dokonce i 12letý Simon z Kanady, který je na prázdninách u své české babičky.
Uplynulou sezonu i díky brzkému udržení nejvyšší soutěže považuje za nejúspěšnější v třicetileté historii klubu. V té nadcházející by ale A-tým chtěl vidět zase o kousek výš. „Chtěli bychom být do osmého místa,“ říká šéf Kanonýrů Zdeněk Jirák v obsáhlém rozhovoru pro klubový web.
A-tým Kanonýrů před nadcházející sezonou získal 23letého útočníka Tomáše Navrátila. Ten je odchovancem střešovického Tatranu, v minulém ročníku působil v superligových Karlových Varech.
Juniorský tým Kanonýrů přebírá nové trenérské duo. V nadcházející sezoně budou na lavičce stát Lukáš Molhanec a Matěj Kozdera. Druhý jmenovaný bude zároveň asistentem Dušana Přívary u A-týmu.
Spojte se s Kanonýry, nabízíme různé možnosti partnerství
Nováčkovskou sezonu v Livesport Superlize, tedy nejvyšší florbalové soutěži, máme úspěšně za sebou. V té další, ve které navíc slavíme 30 let od založení klubu, zase chceme udělat po sportovní i organizační stránce krok směrem výš. Pojďte do toho s námi - Kanonýři Kladno nabízejí několik forem klubového partnerství a záleží jen na vás, jaký typ prezentace vám bude nejvíce vyhovovat.
Proč se spojit právě s kladenským florbalem? Kanonýři dlouhodobě patří k marketingově aktivním klubům, každoročně připravují speciální zápasy a eventy, zároveň i k „obyčejným“ superligovým utkáním přistupují po organizační stránce s maximální profesionalitou. Součástí každého zápasu je zkušený DJ, atraktivní vystoupení cheerleaders, využíváme komerčních pauz ve všech třetinách k partnerským aktivacím, stejně tak se snažíme o nadupaný přestávkový program. Výsledkem je skvělá atmosféra v hale BIOS.
Do organizace utkání investujeme čas i peníze, protože chceme, aby kromě sportovního zážitku (který vždy nelze stoprocentně zajistit) si diváci odnášeli i zážitek ze zábavy, show (a ten už zajistit lze). Víme, že dnešní příznivec už nejde jen za sportem a jsme si jisti, že také tento přístup nám pomáhá budovat silnou a věrnou komunitu fanoušků, kterou v Kanonýrech máme a která se dál rozrůstá. V minulé sezoně jsme coby nováček měli čtvrtou nejvyšší návštěvnost a v té nadcházející se chceme ještě posunout. Férovou kulisu si pochvalovali naši hráči i soupeři.
Co vám můžeme nabídnout? Při sezonním partnerství bude vaše značka viditelná na mantinelech, případně dresech. Všechna utkání jsou streamovaná, některé zápasy vysílají přímým přenosem i sportovní televize (ČT Sport, Sporty TV). Reporty o našich zápasech vycházejí na klubových stránkách, pravidelně také v regionálních médiích (Kladenský deník, Kladenské listy, Naše Kladno apod.) a součástí je i bohatá fotogalerie, kterou deníky využívají a je plně k dispozici i vám.
Zajistíme vám vstupenky na domácí zápasy, součástí je i catering. O komerčních pauzách či přestávkách je možné aktivovat/prezentovat vaše výrobky/činnost v rámci atraktivních soutěží. Lze tak učinit i např. při partnerství pro daný zápas či měsíc. Samozřejmostí je propojení vaší značky s našimi sociálními sítěmi a zacílení tak na jasně definovanou komunitu (máme k dispozici detailní analýzy sociálních sítí i ticketingu, a tak budete vědět, na jaký typ lidí zaměřujete pozornost). Umíme reagovat na vaše potřeby a připravit nabídku partnerství přesně podle vašich představ.
V případě zájmu, kontaktujte generálního manažera klubu Davida Burdu - burda@kanonyrikladno.cz.