Před novou sezonou dochází k personálním změnám a zároveň posílení trenérského úseku mládeže. Tadeáš Chroust se posouvá na pozici sportovního ředitele mládežnických týmů, jeho roli šéftrenéra mládeže přebírá Matěj Čermák. Oba hráči A-týmu mají velké zkušenosti s trénováním mládeže, Čermák vedl týmy i při svém nedávném angažmá ve Švýcarsku.
Nadcházející sobotu 21. června, která slibuje příjemné letní teploty, pořádají Kanonýři oblíbený a již tradiční Den Kanonýrů. Jsou na něj zváni všechny hráčky i hráči klubu včetně jejich rodinných příslušníků a známých. Akce, jejímž vrcholem je „dortování“, startuje v hale BIOS a okolí od 16 hodin, přičemž hala se otevře o 15 minut dříve.
A-tým Kanonýrů zná svůj jízdní řád na nadcházející ročník Livesport Superligy. Sezona nejvyšší florbalové soutěže začne v sobotu 13. září, kdy do kladenské haly BIOS přijede Česká Lípa. Základní část vyvrcholí 14. března, kdy se Kladenští představí na půdě úřadujících šampionů z Mladé Boleslavi. Superliga má i dva nové týmy - Ústí a Hattrick Brno.
Hlavní cíl pro nadcházející sezonu? Jednoznačně postup do superligy. Menší ambice ani kladenští Kanonýři mít nemohou, protože klub před sezonou významně posílil ve sportovní i organizační složce. Nyní, posilněni úspěchy v přípravném období, Kanonýři přicházejí s dalšími velkými změnami, a to zejména v oblasti vlastní prezentace.
Už minulý týden představili nové klubové logo a také další prvky nové kanonýrské vizuální identity. Ta mimo jiné vrací do hry město Kladno, které z předchozího loga vypadlo.
A právě k městu Kladnu se váže i další pilíř nové identity Kanonýrů. Tím je platforma „To je to město!“, která odkazuje na známou skladbu věnovanou našemu městu. „To je to město! Je samozřejmě známé heslo, to se vždy hodí, ale my jsme se nechtěli pouze vracet do 90. let, kdy ta skladba byla na vrcholu a nesla i trochu jiný význam. Nechali jsme si udělat moderní remix a hudební linku jsme doplnili o vokály, které nahráli účastníci našeho letního kempu,“ komentuje to předseda oddílu Zdeněk Jirák.
V rámci této platformy budou Kanonýři představovat nejen město, ale i realizovat společné projekty s ostatními kladenskými kluby. „Jsme dlouhodobě v kontakty s dalšími kladenskými sporty. Je v zájmu nás všech, abychom spolupracovali,“ přidává Jirák.
V rámci videa To je to město! poprvé představujeme také nové dresy, a to hned v obou sadách. „Naším cílem bylo vytvořit dvě rovnocenné sady dresů. Každá z těch sad by měla být jedinečná a zároveň by měla plně reflektovat naši novou identitu. Také proto jsme si pro to video nemohli vybrat ikoničtější místo na Kladně než je areál Poldovky,“ říká Jirák.
Ve videu se objevuje pět kladenských florbalistů, a to jak z řad mladých odchovanců (Teslík), dlouholetých opor (Riebauer, Louvar), tak rovněž nové zvučné posily (Ullmann z Tatranu, Ahlin ze švédského klubu Hagunda IF).
Dnes Kanonýři také spustili své nové webové stránky www.kanonyrikladno.cz, které už samozřejmě vycházejí z nové identity. Kanonýři budou v nadcházejícím ročníku významně pracovat s fanoušky, a to nejenom na internetu. Těsně před startem sezony se povedlo vyzdobit domácí halu BIOS, takže kladenští fanoušci i hráči se budou v hale cítit o něco více doma. Na příznivce Kanonýrů také čeká zbrusu nový zápasový bulletin a pracuje se na nové kolekci klubového merchandise.
A co je hlavní – nová sezona již začíná tuto sobotu, kdy Kanonýři v 15:30 přivítají v hale BIOS silný a tradiční superligový klub Bulldogs Brno.