Po dvou třetinách měli pohodlný náskok 4:0. Ještě deset minut před koncem vedli o dvě branky, jenže nakonec se Kanonýři vrací z Brna s porážkou. S domácím Sokolem prohráli v úvodním zápase Poháru Českého florbalu 6:7 v prodloužení. Hattrick dal Navrátil, zajímavé je, že v poli si zahrál Martin Haleš, jinak brankář, na soupisce byli oba trenéři. Po páteční společné večeři totiž celek zasáhla hromadná nevolnost, a tak část zápas prožila jen na tribuně.
S blížícím se prvním soutěžním zápasem, který bude ve čtvrtek 21. srpna hostit hala BIOS, startuje předprodej permanentních vstupenek na novou sezonu. Ten začne v pondělí v 18 hodin, permanentka přijde stejně jako loni na tisíc korun a čítá všechny domácí superligové zápasy v základní části a pohárová utkání. Novinkou je však odlišný internetový prodejce vstupenek.
Po vítězném tažení na turnaji Czech Open čeká A-tým už opravdový soutěžní zápas. V Brně v sobotu od 18 hodin vstoupí proti zdejšímu Sokolu do Poháru Českého florbalu, nicméně na jih Moravy celek vyráží o den dříve, protože tu má naplánovaný přátelský zápas.
Byly to jeho první ostřejší zápasy po jarním přestupu ze Švýcarska do Kladna. A Matěj Čermák se uvedl skvěle - byl důležitou součástí party, která v kategorii PRO ovládla prestižní Czech Open, on sám navíc dostal cenu pro nejlepšího střelce (devět branek) a skončil druhý v produktivitě (9+4).
Hlavní cíl pro nadcházející sezonu? Jednoznačně postup do superligy. Menší ambice ani kladenští Kanonýři mít nemohou, protože klub před sezonou významně posílil ve sportovní i organizační složce. Nyní, posilněni úspěchy v přípravném období, Kanonýři přicházejí s dalšími velkými změnami, a to zejména v oblasti vlastní prezentace.
Už minulý týden představili nové klubové logo a také další prvky nové kanonýrské vizuální identity. Ta mimo jiné vrací do hry město Kladno, které z předchozího loga vypadlo.
A právě k městu Kladnu se váže i další pilíř nové identity Kanonýrů. Tím je platforma „To je to město!“, která odkazuje na známou skladbu věnovanou našemu městu. „To je to město! Je samozřejmě známé heslo, to se vždy hodí, ale my jsme se nechtěli pouze vracet do 90. let, kdy ta skladba byla na vrcholu a nesla i trochu jiný význam. Nechali jsme si udělat moderní remix a hudební linku jsme doplnili o vokály, které nahráli účastníci našeho letního kempu,“ komentuje to předseda oddílu Zdeněk Jirák.
V rámci této platformy budou Kanonýři představovat nejen město, ale i realizovat společné projekty s ostatními kladenskými kluby. „Jsme dlouhodobě v kontakty s dalšími kladenskými sporty. Je v zájmu nás všech, abychom spolupracovali,“ přidává Jirák.
V rámci videa To je to město! poprvé představujeme také nové dresy, a to hned v obou sadách. „Naším cílem bylo vytvořit dvě rovnocenné sady dresů. Každá z těch sad by měla být jedinečná a zároveň by měla plně reflektovat naši novou identitu. Také proto jsme si pro to video nemohli vybrat ikoničtější místo na Kladně než je areál Poldovky,“ říká Jirák.
Ve videu se objevuje pět kladenských florbalistů, a to jak z řad mladých odchovanců (Teslík), dlouholetých opor (Riebauer, Louvar), tak rovněž nové zvučné posily (Ullmann z Tatranu, Ahlin ze švédského klubu Hagunda IF).
Dnes Kanonýři také spustili své nové webové stránky www.kanonyrikladno.cz, které už samozřejmě vycházejí z nové identity. Kanonýři budou v nadcházejícím ročníku významně pracovat s fanoušky, a to nejenom na internetu. Těsně před startem sezony se povedlo vyzdobit domácí halu BIOS, takže kladenští fanoušci i hráči se budou v hale cítit o něco více doma. Na příznivce Kanonýrů také čeká zbrusu nový zápasový bulletin a pracuje se na nové kolekci klubového merchandise.
A co je hlavní – nová sezona již začíná tuto sobotu, kdy Kanonýři v 15:30 přivítají v hale BIOS silný a tradiční superligový klub Bulldogs Brno.