Vydařený kalendářní rok 2024, v němž Kanonýři postoupili do superligy a zakončili ho třeba veledůležitými výhrami nad Libercem a Karlovými Vary, ocenilo i Statutární město Kladno. Na středečním sportovním galavečeru v kladenském Domu kultury totiž oddíl dostal cenu pro nejúspěšnější kolektiv uplynulého roku, což je v konkurenci kladenských sportů významný úspěch.
Kanonýři získali do další superligové sezony výraznou posilu. Ze švýcarského St. Gallenu přichází kladenský odchovanec, juniorský mistr světa a borec s 84 superligovými brankami Matěj Čermák. „Moc se těším na atmosféru domácích zápasů a na to, že na tribuně uvidím rodinu a kamarády,“ přiznává 22letý útočník. Ten by se v áčku mohl potkat i s o pět let mladším bratrem Martinem, zatím hráčem juniorky Kanonýrů.
Florbalová sezona se chýlí k závěru a i mnohá mládežnická družstva už měla na programu svůj závěrečný turnaj. Jak si mladí Kanonýři vedli, vám přinášíme v tradičním souhrnu.
Hlavní cíl pro nadcházející sezonu? Jednoznačně postup do superligy. Menší ambice ani kladenští Kanonýři mít nemohou, protože klub před sezonou významně posílil ve sportovní i organizační složce. Nyní, posilněni úspěchy v přípravném období, Kanonýři přicházejí s dalšími velkými změnami, a to zejména v oblasti vlastní prezentace.
Už minulý týden představili nové klubové logo a také další prvky nové kanonýrské vizuální identity. Ta mimo jiné vrací do hry město Kladno, které z předchozího loga vypadlo.
A právě k městu Kladnu se váže i další pilíř nové identity Kanonýrů. Tím je platforma „To je to město!“, která odkazuje na známou skladbu věnovanou našemu městu. „To je to město! Je samozřejmě známé heslo, to se vždy hodí, ale my jsme se nechtěli pouze vracet do 90. let, kdy ta skladba byla na vrcholu a nesla i trochu jiný význam. Nechali jsme si udělat moderní remix a hudební linku jsme doplnili o vokály, které nahráli účastníci našeho letního kempu,“ komentuje to předseda oddílu Zdeněk Jirák.
V rámci této platformy budou Kanonýři představovat nejen město, ale i realizovat společné projekty s ostatními kladenskými kluby. „Jsme dlouhodobě v kontakty s dalšími kladenskými sporty. Je v zájmu nás všech, abychom spolupracovali,“ přidává Jirák.
V rámci videa To je to město! poprvé představujeme také nové dresy, a to hned v obou sadách. „Naším cílem bylo vytvořit dvě rovnocenné sady dresů. Každá z těch sad by měla být jedinečná a zároveň by měla plně reflektovat naši novou identitu. Také proto jsme si pro to video nemohli vybrat ikoničtější místo na Kladně než je areál Poldovky,“ říká Jirák.
Ve videu se objevuje pět kladenských florbalistů, a to jak z řad mladých odchovanců (Teslík), dlouholetých opor (Riebauer, Louvar), tak rovněž nové zvučné posily (Ullmann z Tatranu, Ahlin ze švédského klubu Hagunda IF).
Dnes Kanonýři také spustili své nové webové stránky www.kanonyrikladno.cz, které už samozřejmě vycházejí z nové identity. Kanonýři budou v nadcházejícím ročníku významně pracovat s fanoušky, a to nejenom na internetu. Těsně před startem sezony se povedlo vyzdobit domácí halu BIOS, takže kladenští fanoušci i hráči se budou v hale cítit o něco více doma. Na příznivce Kanonýrů také čeká zbrusu nový zápasový bulletin a pracuje se na nové kolekci klubového merchandise.
A co je hlavní – nová sezona již začíná tuto sobotu, kdy Kanonýři v 15:30 přivítají v hale BIOS silný a tradiční superligový klub Bulldogs Brno.